פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות מתמשכות לאורך טיול מאורגן לברצלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לנציגי חברת ארקיע,
שלום רב!

ברצוני להתלונן על הטיול המאורגן לברצלונה לדוברי השפה הרוסית שהתקיים בין התאריכים 4/4/12- 10/4/12.
כל הקבוצה ואף המדריכה זכו לאוזניות/ציוד-שמע תקול, שברור שלא נבדק טרם יציאה מהארץ, והתקלות נמשכו מהיום הראשון ועד האחרון ללא פתרון משביע רצון.
הבעיה החשובה ביותר, הייתה ביום השני לטיול שבעצם קילקל את ההנאה גם לשאר הטיול, היות והיה אמור להיות סיור מקיף בברצלונה וגולת הכותרת בכל הטיול המאורגן, אך נהרס לחלוטין ומטרתו פוספסה, משום שלא ניתן היה לשמוע את המדריכה- לעתים בכלל, לעתים באופן מקוטע ושאר הזמן בתוספת רעש לבן חזק.

עקב זאת, לא ניתן היה להבין כמעט בכלל מה אומרת המדריכה, והיה צורך לרוץ אחריה ולהשאר ממש צמוד אליה, דבר שהתאפשר לעיתים רחוקות בגלל גודל הקבוצה(45 איש!).
דבר נוסף שהפריע באותו יום הייתה המדריכה המקומית בברצלונה שהייתה מאוד מונוטונית, הרחיבה בפרטים אפורים, וניכר כי לא עשתה מאמץ לעניין את הקבוצה אלא רק לפלוט את המידע וללכת. הדבר מאוד בלט לעומת המדריכה המקומית בעיירות בדרום צרפת שהייתה יוצאת מן הכלל וראויה לציון לשבח.

תקלות אלו נמשכו לאורך הימים אך ברמות משתנות, כשהדבר הבעייתי העיקרי המשיך להיות זה שמספיק שהמדריכה מתרחקת ממך ל15-10 מטרים, כדי שהקליטה תיפסק לחלוטין!
בנוסף לכך, דיי ברור שהיתה תקלה גם במכשיר השידור של המדריכה, משום באחד הימים לא ניתן היה לשמוע אותה כמעט בכלל, למרות שכולם החליפו אוזניות במכשירהם, אך למדריכה לא היה מכשיר חלופי והיא לא עשתה מאמצים להחליפו, למרות שהקבוצה ציינה בפניה את מקור הבעיה.

אנחנו היינו משפחה של 4 נפשות והתקלות היו לכולנו, וגם לכל שאר אנשי הקבוצה ששוחחנו עמם, ואף לרוב לא נפתרו ע"י החלפת האוזניות והסוללות.
תוך כדי הניסיון הנואש להזיז את האוזניות על האוזן כדי לשפר את השמיעה, אף נשבר עגיל זהב שעבר בתורשה ובעל ערך ריגשי-סנטימנטלי רב.
אנחנו לקחות ותיקים והשתמשנו בשירותיכם מספרים פעמים, בין היתר בטיולים מאורגנים לצרפת, לשוויץ ואיטליה, ולא היות תקלות דומות עד הטיול הזה,
מה שרק הגביר את תחושת ההחמצה והקלקול.

עקב כל האמור להעיל, אנו מבקשים שיוחזרו לנו דמי עלות היום השני-הסיור בברצלונה, לכל ארבעת דמי המשפחה,
מה שאנחנו מעריכים על פי מחירי הסיורים בתשלום נוסף שעלותם כ50$ לאדם, כלומר כ200$ סה"כ.

יש לציין, כי פניתי אליכם מיד עם החזרה בארץ במכתב תלונה לפי הכתובת שבאתרכם, אך זכיתי להתעלמות מוחלטת במשך חודש שלם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי כמצוין בתיאור פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אנו מאשרים פנייתה של גב' ברברשטיין.

מדובר במגבלות טכניות של האוזניות ולא בליקוי.
תגובה:
תשובה מפורטת נשלחה ישירות ללקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה