פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ואי מענה לבקשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עד כמה שזכור לי בתאריך זה חזרנו בעלי ואני בטיסת ארקיע מאמסטרדם לישראל
כבודה אחת לא הגיע , היות ולא ידענו שאפשר להגיש תלונה לחברת הביטוח לא שמרנו את הניירת, בינתיים פניתי כמה פעמים לחברת ארקיע לקבל את הניירת ולא קיבלתי עד עכשו, הרישום על שם בעלי צור עודד תעודת זהות 052364577
תודה
כספי סוג הנזק :
לקבל את הניירת על עיכוב בכבודה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה.
הגברת פנתה לחברתנו בתאריך 25 אוקטובר 2011 באמצעות הדוא"ל. עוד באותו היום, נענתה, כי לצערנו לאחר בדיקה לא נמצא כל מידע אודות האירוע הנטען.
כמו כן הוסבר כי דוחות דיווח נשמרים במערכת בממוחשבת 30 יום בלבד ולאחריהם לא ניתן לשחזרם.

בברכה,
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה