פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחת טלפון 5758* שרות משרד לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסי טיסה בהסכם תעש"א חזרה מאילת לנתב"ג ל 3/6/12 בשעה 12:40
התקשרתי לאשר את הטיסה ולמסור את מספרי הטיק טאקים, ב 20/5/12 פעמיים התנתקה השיחה מהמענה הטלפוני, בפעם השלישית חיכיתי על הקו לפחות 20 דקות עד שענו לי.ענתה לי פקידה בשם מיקי, בפעם השניה ב21/5/12 שהתקשרתי לאשר טיסה לזוג נוסף ענו לי יחסית מהר ביקשתי לשלוח אלי במייל את פרטי הטיסה המאושרת הפקידה אמרה לי שכבר שולחת ולא שלחה, ניסיתי להתקשר שוב מספר פעמים ובכל פעם לאחר המתנה השיחה מתנתקת עם זו הדרך שאצלכם מנוהל השירות ללקוח אז אתם באמת בבעיה,אני מבחינתי למדתי את הלקח ובארקיע יותר לא נטוס .
בזבוז זמן, עלבון. סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה