פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס טיסה בדמי ביטול מלאים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי כרטיסים לטיסה לאילת ב-21.4.12 לכיוון אחד דרך האנטרנט .
אחרי 16 יום נודע לי שאין אפשרות לצאת לחופשה הזו בגלל אימון שיש בגזרה שלי (קצין משרת בצה"ל)ולכן ביטלתי את הנופש ואת הטיסות .נאמר לי שיש לי דמי ביטול מלאים וזאת שלא ידעתי בהתחלה ..בקשתי מנהל (אני ממתין למעלה מחודש )התקשרתי שוב(בקשתי מנהל אמרו כי יחזור)שלחתי בפקס תלונה (לפני שבועיים ) ועדיין אין מענה שלחתי מייל לשירות לקוחות ולא חזרו אליי ולכן אני מבקש את העזרה שלכם ...
כספי סוג הנזק :
ביטול כרטיס וקבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ללקוח נמסרה תשובה מקצועית וסופית . ביטול טיסות רקספרס אפשרי
רק בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה