פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה שגוי< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני המנתי נופש לאילת, כולל טיסה בין התאריכים 03/06/2012-05/06/12
עשיתי את ההזמנה על שמי (הנריאטה), 2 חדרים במלון רימונים סנטרל פארק. כל חדר זוג.
לאחר יום ביקשתי לבטל הזמנה אחת מתוך השתיים.
ועשו ביטול אקראי בלי לוודא שמית.
ביטול על שמי במקום לבטל את ההזמנה השנייה שעשיתי לחברה שלי.
זה גרם לעיקוב בנמל תעופה בטיסה הלוך, למרות מספר שיחות למוקד במהלך הנופש שטענו שזה הוסדר נתקלטי בבעיות גם בטיסה חזור.
לכן בשדה תעופה התעכבנו כי טענו שההזמנה לא על שמי בכלל!
לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה נופש בחול!
לא ציפיתי לחוסר אירגון כזה והתנהלות לא נכונה של חברה כזו גדולה!
באת חוסר נעימות לי כלקוחה!

תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו ארעה אי הבנה וכתוצאה בוטלה ההזמנה הלא נכונה. מיד משהתבררה הטעות טופלה ההזמנה מול המלון והנוסעים נקלטו לטיסה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה