|
|
|
|
|
|
שינוי מועד הטיסה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הוזמנה טיסת אקספרס לאילת ב24.3.2012 לתאריך 15.7.2012 יכול להיות שעשיתי טעות והוזמנה טיסה ל 12.7.2012 כשפניתי לנסות לשנות ואפילו להוסיף תשלום נתקלתי באדישות ובאטימות מהנציגים וממנההלת ששמה מלי.
נתנו לי תשובות שאין מה לעשות והלך לי הכסף ואי אפשר לשנות וגם הצורת דיבור והזלזול של אין מה לעשות והלך ההכסף זה מאוד פוגע וזו פעם אחרונה שאני אבצע את ההזמנה דרככם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מבין קשת המוצרים המוצעים ללקוחות הלקוח בחר מוצר זול עם תנאים מוגדרים מראש.לא ניתן לשנות או לבטל הזמנה בתנאים אלו אלא בכפוף לחוק הגנת הצרכן. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|