פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר כבוד של הנציגה בשדי התעופה באמסטרדם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני טסתי חזור מאמסטרדם לישראל נציגת ארקיע בשם ורד ירדן דברה אליי בחוצפה והתחצפה כאשר אני הגבתי לה בהתאם. הבעיה הייתה עם תיק יד ששקל 5 קילו והיא אמרה לי שאני לא יכולה לקחת אותו למטוס אני טסה כל חודשיים ויודעת שעד 8 קילו אני יכולה להעלות איתי תיק ידני אך לזה היא הגיבה אליי בזלזול וחוצפה בלתי נסבלת ובנוסף להכל אחרי שהתחלתי להתווכח איתה עובדת הולנדית בסחיפחול שאלה אותה מה קרה היא השיבה לה בהולנדית שאני מפגרת ואמרתי לה שאני מבינה הולנדית וכדי לה לסגור את הפה! היא נציגת חברת תעופה ואמורה לדבר עם הלקוחות בצורה נאה ובכבוד לא משנה מה הלקוח אומר לה זה ממש חוצפה ופשוט עובר כל גבול! אני רוצה לדעת מה אני יכולה לעשות בנושא הזה ומי יכולה לטפל ולעזור לי. תודה מראש
עלבון סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקתנו עולה כי הנוסעת התייצבה לטיסה עם 2 מזודות במשקל חריג של 45 ק"ג ושני תיקים 10 קג" ו-5 ק"ג. בקשתה של מנהלת התחנה היתה כי הנוסעת תחלק את משקל התיקים כך שניתן יהיה לשאת אותם למטוס. בשום שלב לא נקטה הנציגה בלשון פוגעת ככתוב בפנייה ועשתה כל שניתן היה כדי להרגיע את הרוחות. תגובה:
התייצבות בשדה התעופה עם משקל בהתאם לתנאי הכרטיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה