פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת ארקיע מאילת לשדה דוב ב17.6.12 ללא מזגן נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הי חברים,
זה מכתב התלונה ששלחתי לארקיע ומעליו התשובה שלהם .
מיותר לציין שהתשובה לא מספקת אותי. אבקש את עזרתכם..
תודה רבה רבה,
מאיה
--------------
זוהי תשובתם:



שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך הצטערנו לקרוא את תוכנה.
 
המטוסים הנוחתים באילת ושוהים על הקרקע ,ממוזגים על ידי מזגן קרקעי . לצערנו ארעה תקלה במיזוג החיצוני ולא ניתן היה למזג את תא הנוסעים עד להפעלת המנועים.
לעיתים לאחר יציאת המטוס לדרכו אין אמצעי המיזוג של המטוס עצמו מסוגלים להוריד את טמפרטורת תא הנוסעים לרמות נמוכות וזאת עקב החום הכבד השורר בשעות הצהרים .
 
אנו מצטערים על אי הנוחות שחשתן ומקווים לשרתכן לשביעות רצונכן המלאה בעתיד.
בברכה,
שירות לקוחות
 
 
 
 
From: Maya Yitzhaki [mailto:[email protected]]
Sent: Saturday, June 30, 2012 9:49 PM
To: customer.service
Subject: טיסת ארקיע מאילת לשדה דוב ב17.6.12 ללא מזגן
 
30.06.12
 
לכבוד:חברת ארקיע ישראל
 
הנדון : טיסת IZ 820 מאילת לשדה דוב ב17.6.12
 
שלום רב.
 
בתאריך 17.6.12 חזרנו חברתי,ואני,מחופשה מפנקת מאוד באילת. המלון היה המלון הטוב ביותר(דן אילת), האוכל והשירות היו נהדרים וחגגנו לחברתי את סופש של יומולדת שאמור היה להסתיים במסיבה גדולה בתל אביב עם כל החברים ביום ראשון .
בחרנו להתחיל ולסיים את החופשה בטיסות של ארקיע.הגענו לשדה בתום החופשה המדהימה הזו עמוסות חוויות ונרגשות לקראת המסיבה בערב ואז נהרס לנו הכל...
כבר בשדה שרר בלגן גדול:טיסות עוכבו,עומס של אנשים וצפיפות גדולה מאוד. למזלנו, כך חשבנו, הטיסה שלנו אמורה לצאת בזמן...ואכן בשעה 14:40 עלינו למטוס.
המטוס היה חנוק, לא היה אויר וחום נוראי שרר בתוך המטוס.קראנו לדיילת וביקשנו שיפעילו מזגנים והתשובה שקיבלנו היתה: ״מדובר במזגן חיצוני וכשהטייס יפעיל מנועים -המזגן יתחיל לפעול״ האמנו והמתנו בשקט 20 דקות בחום הנוראי של אילת ובמקום הסגור הזה.(למרות שכולנו יודעים שכשעולים למטוס,הוא אמור להיות כבר בשלב קבלת הנוסעים נעים וממוזג..)
לאחר 20 דקות סוף סוף הופעלו המנועים והטיסה יצאה לדרך אבל מזגן לא היה... קראנו שוב לדיילות והם אמרו שתוך כמה דקות נרגיש את המזגן. בינתיים התחלנו להרגיש חנק, האוויר עמד ואנשים החלו להלחץ. קראנו שוב לדיילת וביקשנו קרח כדי לקרר את הגוף.. חברתי החלה להחנק ולבכות, אני בקושי נשמתי וניסיתי לנופף עם נייר כדי שיהיה לה אויר אבל הכוחות שלי אזלו אחרי מספר דקות.החום והחנק במטוס הכריעו גם אותי.
לאחר כ20 דקות של טיסה הטייס לקח את המיקרופון ואמר שהוא יודע ש״קצת״ חם כרגע אבל ככל שנמריא גבוה יותר ייכנס אויר קר יותר ויהיה יותר נעים במטוס. כל כך רציתי להאמין לו אבל המציאות הראתה אחרת..לא היה אויר קר ולא היה נעים. הטיסה יצאה עם מזגן מקולקל, בחום נוראי של 44 מעלות באילת (בתוך המטוס המעלות היו הרבה יותר גבוהות) בלי להתחשב בנו, הנוסעים שסבלנו מאוד במהלך הטיסה אבל גם הרבה אחריה..
נחתנו כעבור שעה, מותשות וחסרות כוחות, חיוורות ובלי יכולת לזוז.. במאמץ גדול הגענו הביתה ופשוט נזרקנו בבית מול המזגן, עם קוצר נשימה שנמשך 3 ימים וכאבי בטן והקאות .
כמובן שמסיבת יום ההולדת בוטלה וכמוה גם יומיים עבודה .
בערב שמענו בחדשות שטיסת ארקיע שיצאה מתל אביב חזרה לאילת נחתה נחיתת חירום בשל שריפה במנוע ושאלנו את עצמנו האם זו אותו טיסה ומה קורה בארקיע בימים האחרונים?? 
שילמנו מחיר גבוה מאוד עבור טיסת החזרה מאילת, גם כספית גם בריאותית,בימי מחלה, בתחושה שכל החופשה שלנו נהרסה וכמוה גם מסיבת יום ההולדת אבל בעיקר בחרדה גדולה שנשארה לנו מטיסות לאילת ופחד ממקומות סגורים.
טעם רע מאוד נותר לנו מהטיסה הזו.
לאור כל הדברים שנאמרו לעיל נבקש לזכות אותנו במחיר הטיסה וכן פיצוי הולם.
 
בכבוד רב,
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בגין מחיר הטיסות /פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה