פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חפץ שנלקח ממני בשדה התעופה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי בתאריך 24/06/2012 ולקחו ממני ספריי פלפל חריף אשר אי אפשר היה להעלות למטוס מטעמי בטיחות , באילת הביאו לי ספרי אחר, נמסר לי כי לא אקבל את שלי, כי שלי נשאר בשדה דב, לקחתי אחר וכשרציתי לחזור לתל אביב, לקחו אותו ממני שוב ובהזדמנות זאת אמרו לי כי לא אקבל אחר, שאלתי מדוע, אמרו לי שבשדה דב אין עמדה להחזרת ספריי ולכן שאשכח ממנו, אני לא מבינה את החוצפה הזאת לקחת לי משהו ולא להחזיר לי, שכן בשדה דב מלכתחילה לקחו את הספריי שלי , יכלו להחזיר לי אותו בנחיתה חזרה, שאלתי מדוע בתקנון שלהם על ביטולים והפסדי טיסות וכו', לא רשמו את עניין לקיחת חפץ ואי החזרתו ללקוח ?
אם הייתי יודעת שלוקחים לי משהו,אולי הייתי שוקלת אם להביא אותו איתי, אבל לא השאירו לי ברירות כי לא יכולתי לטוס איתו.
זאת התנהגות חמורה בעיני של חברת התעופה, לעולם לא אטוס איתם יותר,
ואני מבקשת לקבל בחזרה את הספריי שלי שמסרתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את מה שנלקח ממני פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה ומצטערים לקרוא את השתלשלות האירועים המתוארת.

הרינו להבהיר כי גז מדמיע הינו חפץ אסור להטסה (חומרים מסוכנים).

בניגוד לנטען, הגבלות הטסה עם חומרים כדוגמאת תרסיס הפלפל- גז מדמיע מפורטות בתנאי ההובלה של ארקיע באתר: http://www.arkia.co.il/fliti/general_terms_heb.htm
תחת סעיף איסור הובלת חומרים/חפצים מסוכנים:
"מטעמי בטיחות וביטחון חל איסור מוחלט להכניס למטוס חומרים/חפצים מסוכנים לרבות בכבודת הנוסע או על גופו בין היתר
גזים דחוסים (דליקים, בלתי דליקים ורעילים)...."

כמחווה של רצון טוב, המיכל הוחלף באחר בשדה היעד.

יתרה מכך, לא ברור לנו מדוע לא נאסף המיכל בעת הנחיתה בשדה דב, למען הסר ספק, המיכל נמצא בתחנת שדה דב - בעת הגעתך לאספו אנא בקשי מנהל תורן ארקיע ומסרי את שמך.

למותר לציין, כי בפעם הבאה, יש להגיע לשדה ללא חומרים מסוכנים.

אנו שבים ומודים לך על שניתנה לנו ההזדמנות להאיר את הנושא ומקווים כי הנך מבינה כי ארקיע פעלה מתוך אחריות מירבית לבטיחות הטיסה ולשלום הנוסעים.

בכבוד רב ובברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה