פרטי התלונה

‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 2.7.12 חזרנו בטיסה של ארקיע מרודוס לבן גוריון בשעה 10:30 לערך ונחתנו בסביבות 11:45 בבן גוריון. כבר עם עלייתנו למטוס ראינו כי חלק מהמזוודות נפלו לסבלים על הרצפה ושכבו על המסלולים . כשהגענו לארץ גילינו כי לאחת המזוודות שלנו נתלשה ידית המזוודה לגמרי וכן נגרם נזק לגלגלים . המזוודה יצאה משימוש . כאשר פנינו לנציגת ארקיע בשדה בשם יפעת נאמר לנו על ידה כי ארקיע לא אחראית !!!!! ונתנה לנו טופס עם פרטי הנזק להעביר אותו לביטו נסיעות שלנו (שגם התנערו ממנו) . אינני מבינה מדוע ארקיע לא אחראית לנזק שנגרם על ידה !!!!!!! מבקשת את תשובתכם לאור העובדה כי המזוודה יצאה לגמרי משימוש !!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי בעבור מזוודה שיצאה מכלל שימוש לחלוטין. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה שאת תוכנה הצטערנו לקרוא ומתכבדים להשיב:

כידוע בוודאי אין לחברת התעופה כל שליטה על תהליך השינוע, לפיכך אף נקבע כי האחריות לנזקים כגון נזק לכבודה היא אחריות מוגבלת.

יתרה מכך, חברתנו ככל חברות התעופה, איננה נושאת באחריות לנזק הנגרם לידיות , גלגלים ו"כו .

לצערנו כפי שהוסבר ע"י נציגתנו בשדה התעופה לא ניתן לשאת בעלות כלשהי בגין הנזק הנטען.

בברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:

מי נותן השירות הלקוי ביותר?