פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בוטה מצד איש מכירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מס הזמנה 4368633
לפני הכל חשוב לציין שזו הפניה השנייה מאז שהזמנתי חבילה מארקיע.
בסוף יוני פניתי טלפונית למשרדכם, ענה לי איש מכירות בשם אסף (מס' עובד 41242).
הצגתי את עצמי כעובדת בנק הפועלים וביקשתי מספר חלופות אפשריות לחבילה הכוללת טיסה+רכב לורונה שבאיטליה.
אסף הציע לי באדיבותו מספר חלופות שמתוכן בחרתי את זו שנראתה לי אטרקטיבית מכולן.
בתוך החבילה שבחרתי כלול רכב מסוג פולקסווגן פאסאט המשויך לקטגוריה FDMR לפי חברת אופרן, ספקית הרכב.
לפני מספר ימים קיבלתי ואוצ'ר לרכב מקטגוריה שונה- IDMR, לאחר בירור מול אופרן התברר שמדובר ברכב קטן יותר.
מייד פניתי לאסף, על פי בקשתו העברתי לו את צילום הואוצ'ר בפקס.
לאחר בירור קיבלתי ממנו SMS האומר: "עשיתי בדיקה, את תקבלי מחברת ההשכרה רכב שתואם בדיוק את הרמה של הפאסאט מבחינת המנוע, המרווח בין המושבים, את לא תקבלי רכב יותר קטן ולא תהיה לך בעיה עם רכב"
שוב פניתי לאופרן, לטענתם ארקיע טעתה ועל פי ההזמנה (מס' אישור 41628519) מדובר ברכב קטן יותר ומקטגוריה אחרת.
אני פונה אליכם בדרישה חד משמעית לבצע בירור נוקב עם אסף, לא ברור מדוע אני אמורה לבצע את עבודתו של איש מכירות, לצערי אני חשה זלזול בוטה מצד נציגכם שבמסגרת של שיווק אגרסיבי לא בחל בשימוש בהבטחות שיתכן ולא היו מעוגנות אל קרקע המציאות.
אודה לכם על טיפול מהיר ואשקול צעדיי בהתאם.
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה ישירות לחברתנו. תגובה:
הפניה טופלה לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה