פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אשרור טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בכרטיס האלקטרוני יש הערה מודגשת שהנוסע אחראי לאשרר את הטיסה חזרה מכרתים לפחות 72 שעות לפני הטיסה חזרה. ניסיתי פעמים רבות לאשרר ותמיד המענה האלקטרוני לאחר הקלדת מס' ההסמנה מבקש שוב ושוב לבצע את אותה פעולה. ניסיתי גם דרך האינטרנט. כשמקלידים את מספר הכרטיס השדה להקלדה לא מגיב. התקשרתי ל לארקיע, הסתבר שאין הם מקבלים שיחות אשרור אלא רק שיחות להזמנות. קטסטרופה. במקום אפשרות שיחה הם רושמים מספר פקס בלבד. אז איל ארקיע רוצה שאנשים יאשררו את הטיסה? אולי זה רק כסת" ח? אני מציע לא לטוס עם חברה שלא מוכנה לתת שרות שאותו היא מחייבת לבצע...חברה בזיון!

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה