פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדל בהזמנת טיסה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב9.8 הזמנתי טיסה בארקיע. נאמר לי שההזמנה נשמרת לי ל24 שעות ואף קיבלתי מס הזמנה 4446300 למחרת לפני תום 24 שעות התקשרתי על מנת לשלם את הטיסה. נאמר לי שהטיסה שלי לא נשמרה ועקב כך נהרסה לי החופשה באילת משום שלא היתה לי אפשרות לטוס.
אבקש את טיפולכם המיידי והדחוף!
החופשה נהרסה סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה