גביית דמי ביטול על ביטול העסקה כתוצאה מטעות החברה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדה התעופה דב ת.ד. 39301 תל אביב 61392 |
כתובת: |
מוקד ההזמנות באינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי ביולי חבילה של טיסה+רכב לארבעה אנשים לשבוע במהלך אוגסט לוורונה דרך האתר של ארקיע. מספר ההזמנה 4401163.
יום למחרת קבלתי אישור על העסקה וחוייבתי על הסכום המלא. שובר הרכב לא נשלח אליי. כשניסיתי לברר למה, הובהר לי שאת השובר מקבלים שבוע לפני הטיסה.
אומנם, יומיים לפני הטיסה השובר עדיין לא נשלח. פניתי למוקד ההזמנות. לאחר בדיקה התברר שהיתה טעות, והרכב שהזמנתי כבר אינו זמין. במקום זה, הציעו לי רכב מדרגה נמוכה יותר, ובתוספת תשלום (!!!). כמובן שלא הסכמתי, ובמשך יומיים נהלתי שיחות ארוכות עם נציגי המוקד השונים, במטרה לקבל את הרכב ששלמתי עבורו. בשלב מסויים, נשלח אליי שובר לרכב קטן יותר, שלא בקשתי בכלל, ולא היה יכול להתאים לי.
החלטתי לבטל את העסקה. על כך נדרשתי לשלם כמחצית מסכום העסקה, למרות שהביטול נעשה רק באשמת החברה.
הערה כללית: עושה רושם שטיפול בזמנות החבילות של טיסה ורכב בארקיע נעשה בצורה מרושלת, על כך מעידות תלונות רבות באותו נושא ברשת ובאתר זה בפרט.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מלא של דמי ביטול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|