פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיסה לאילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי ויקי ואני אם חד הורית שלקחה הלוואה ממש גדולה לממש חופשה שלא לקחתי שנים והנה ביום חמישי ה16.8 אחותי מיכל, אני- ויקי ובתי יובל בת השלוש וחצי היינו אמורות לעלות על טיסת ארקיע משדה התעופה נתבג בשעה 14:35 לכיוון אילת. מתרגשות עלינו לרכבת של 11:20 מחוף הכרמל כדי להגיע כמצופה שעה לפני הטיסה. בסביבות השעה 12:00 בצהריים כשאנחנו כבר על הרכבת לכיוון שדה התעופה, קיבלנו טלפון שהודיע לנו על עיכוב בטיסה. הטיסה נדחתה לארבע ורבע. כעסנו כי לא הייתה ברשותנו כל אפשרות לערוך שינויים באמצעי התחבורה או לנסות למצוא טיסה אחרת מוקדמת יותר. הגענו לשדה ההומה באנשים כועסים, ופתאום נוכחנו לדעת שהעיכוב ממשיך והטיסה נדחתה לחמש וכל זאת המידע התקבל מאנשים לצידנו ולא ע"י נציג מהחברה שיסביר לנו מה לכל הרוחות קורה. כשניסינו לקבל תשובות והיה קשה כי הייתה המולה, אמרו לנו שנרשם לסטנד ביי ואולי נצליח לעלות לטיסה של ארבע ורבע, שמחים על ההזדמנות נרשמנו בצפייה שאולי בכל זאת היום הראשון של החופש לא יתבזבז לשווא ואומנם קראו לנו אחרי רבע שעה ועברנו לכיוון העלייה למטוס. שם נוכחנו לדעת כי ההמולה מתמשכת וממשיך העיכוב וכי טיסה בארבע ורבע לא תהיה ואומנם הטיסה יצאה אחרי חמש למרות שאמרו לנו שזה ייצא קודם. לאילת הגענו בסביבות שש ולמלון הגענו בשש וחצי. עליי לציין שהפסד של יום שלם הינו מאוד משמעותי במיוחד שזה חופש כל כך קצר שעלה לי המון כסף כולל הטיסות הנחמדות של ארקיע.אני בהחלט מבינה שלעיתים יש הפתעות כמו תקלה במטוס אולם אני מאמינה כי חברה גדולה ומוכרת כמוארקיע יכולה למצוא פתרונות ולאפשר לאנשים להגיע בזמן לייעדם.כשאת עובדת כל כך קשה כל השנה וסוף סוף מתאפשרת לך חופשה ושהחלט את לא יכולה להרשות לעצמך בבקשה אל תהרסו אותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה