פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגת טענות מגוחכות על מנת לגבות עוד כסף על ידי הנציג והצגת מצג שווא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סגרתי חבילה זוגית לאילת כולל טיסות והנציגה הציעה לי שתי אפשרויות לשעות טיסה בחזור מאילת לת"א ב13:10 או 14:45 בתאריך 14.9 וסברה שהן בעלי אותו תעריף ובחרתי בטיסה המאוחרת יותר. לאחר כמה ימים רציתי לשנות לטיסה המוקדמת יותר והנציג אמר שזה יעלה לי 125 שקלים. כמובן שלא הסכמתי ורציתי לדעת מדוע? תשובתו הייתה שהחבילה עלתה מאז. כמובן שזה ממש לא סביר כי חבילות שטרם מומשו יורדות לקראת מועד הגעתם ובנוסף באתר של ארקיע עצמו שתי הטיסות הללו הופיעו באותו תעריף! ולכן היות ואיני מעוניין לשנות שום דבר אחר ממרכיב החבילה (המלון אותו מלון וכו') והתעריף של הטיסות זהה אזי שהכסף שהם דורשים זה עבור "עמלה" או ניסיון "מכירה" אחר.
בנוסף רציתי לדבר עם מנהל וביקשתי זאת שלוש פעמים ולא הועברתי אליו.
חבל זה כך בארקיע...כנראה ואחזור לסוכן הנסיעות הקבוע שלי וזהו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר הגיוני או כלכלי סביר/התנצלות/פיצוי עבור עוגמת נפש פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו הלקוח לא ציין את מספר ההזמנה.
ככלל ככל שמועד הטיסה קרב מחיר החבילה עולה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה