פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב כבודה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו עם ארקיע ב-27.08 בטיסה מס' IZ73 לרודוס. לאחר נחיטה ברודוס בשעה 11-35 התגלה שאחת משלושת המזוודות לא הגיעה. אחרי בדיקה ע''י נציג בשדה תעופה ברודוס התברר שהמזוודה כלל לא נשלחה ונשארה בישראל.
המזוודה הגיעה אלינו למלון יום למחרת ב-28.08 אחרי שעה 16:00.
כשחזרנו לארץ פניתי לחברת ביטוח שלי על מנת לקבל החזר כספי המגיע לי לפי תנאי ביטוח עקב עיכוב בהגעת המטען מעל 24 שעות. התבקשתי להמציא אישור מקורי מחברת תעופה (ארקיע) אודות העיכוב בהגעת המטען.
שלחתי פעמיים פקס לשרות לקוחות של ארקיע ללא שום תגובה, שלחתי גם מייל-אין תגובה. לא מובן לי הזלזול והתעלמות מפניות הלקוחות.
אני מבקשת לצור איתי קשר לצורך המשך טיפול בבקשתי
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה.
הלקוחה פנתה לחברתנו ועם קבלת פנייתה נשלח מכתב התייחסות עם הנחיות להמשך טיפול.

בברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה