פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של 5 שעות בטיסה לאילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-6.9.12 בשעה 10 בבוקר כשאני ובעלי היינו כבר בדרכנו לשדה תעופה בן גוריון ,התקבלה שיחת טלפון מנציגת שירות לקוחות של חברת ארקיע שהטיסה לא תצא בשעה 11:30, כפי שהיתה אמורה לצאת, ותדחה לשעה 14:30 עקב תקלה במטוס .
אותה נציגה נשאלה מספר פעמים האם הטיסה תצא בזמן ואכן נעניתי בחיוב .
כמובן שהטיסה שוב התאחרה בשעתיים נוספות ויצאה רק בשעה 16:30.
חשוב לציין שעלות הטיסה של 11:30 לבין עלות של טיסה ב- 16:30 איננה זהה כלל וההפרש בין הכרטיסים מסתכם ב- 250 ש"ח לכרטיס כלומר הפרש של 500 ש"ח לשני הכרטיסים.(שלי ושל בעלי ).
כמו כן במידה והייתי יודעת מראש שאינני טסה בבוקר לא הייתי מפסידה יום עבודה ששוויו 500 ש"ח +בעלי שהפסיד גם הוא יום עבודה ששוויו 600 ש"ח .
הוזמנה סוויטה נשיאותית במלון רויאל ביץ שהייתה פנויה מהשעה 12:00 בצהריים שעלותה 2500 ש"ח ללילה .
הגענו לאילת ב- 17:00 בצהרים ,משמע שהפסדנו יום שלם .
החופשה נהרסה עקב בזבוז זמן מיותר ,כעסים ,טלפונים עם נציגי שירות וכו' .
זו לא החופשה שייחלנו לעצמנו ועל כן כלקוחות קבועים של ארקיע שטסים מינימום פעמיים בשנה הנני מבקשת פיצוי הולם !!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו, בשל תקלה שארעה באחד ממטוסינו נאלצנו לשנות את לוח הטיסות.חברתנו משקיעה את כל המשאבים והמאמצים הנדרשים להבטחת את רמת התחזוקה הגבוהה ביותר לכל מטוסיה. לצערנו, חרף כל המאמצים, מטבע הדברים לא ניתן למנוע באופן מוחלט תקלות שכאלה העלולות להתרחש מדי פעם בפעם.

מאמץ לעדכן את לקוחותינו מבעבמסגרת המגבלות הנ"ל, פעלה ארקיע כמצופה וכנדרש מחברת תעופה, מתוך אחריות מרבית לבטיחות לקוחותיה ואף עשתה כמיטב יכולתה לצמצום האיחור שנגרם בשעת המראת הטיסה.וד מועד, בדבר כל שינוי במועד הטיסות, כאשר הדבר ידוע מראש ואפשרי


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה