פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה עמוקה מהשירות שקיבלנו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אורטל פארי, חזרתי בטיסה של ארקיע משדה התעופה בברצלונה לישראל. הייתי בחופשה יחד עם בעלי לכבוד ירח הדבש שךנו, אמרנו זאת ךעובדי המטוס אשר בדקו אותנו ושחחו עימנו, הקדמנו לטיסה והגענו לפני רבים אחרים ולצערנו הרב נוכחנו לגלות שלא הושיבו אותנו ביחד בטיסה. כשגילינו זאת אחרי לא יותר מחמש דקות, אותו נציג שקבע לנו את המקומות בטיסה אמר שהטיסה כבר מלאה ואין באפשרותו להחליף ךנו מקומות, דבר שהתגלה כשקר במיוחד מאחר ומשפחות שהגיעו אחרינו כן קיבלו מקומות צמודים בטיסה. מאחר והיה לנו כה חשוב לשבת יחדיו אחרי ירח הדבש, ובייחוד מאחר והקדמנו להגיע לטיסה- הדבר השאיר לנו חווית שירות ירודה והמעט שתוכלו לעשות הוא לפצות אותנו על כך.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר בטיסת סאנדור.
הפנייה הועברה לסאנדור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה