פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתשלום שלא בהיגיון נושא התלונה:
מירל רוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בואו אספר לכם על ארקיע תעופה: ביום 24 לספטמבר הגעתי לדלפק ארקיע בנמל התעופה בפריז והנחתי את המזוודה על המסוע. הדיילת אמרה לי כי, הכבודה שלי במשקל עודף, השבתי מייד שממש לא היות ואין לי כבודה ידנית למטוס ובסה"כ המשקל המותר איני עובר את שנקבע על-ידם. נעניתי כך: מותר לך 20 במזוודה ו-8 בתיק למטוס. שאלתי: מה ההבדל הרי בסוף הכל על אותו המטוס? "ככה זה״, כמה זה עולה? עוד 480 ש״ח. ביקשתי את המנהל שאמר: "זה הנוהל" ואף החכים, "אין לי דרך להעביר את הכבודה שלך בעודף משקל, יש מגבלה". שאלתי "כיצד ניתן להעבירה אם אני משלם תמורת זה?", המנהל השיב: "אחרי התשלום המחשב יודע שזה מאושר ומעביר את הכבודה ואל תתחכם".
ארקיע... בורותכם במערומיכם, "חברת תעופה לאומית", "אין כפתור מחשב –אישור מנהל?"
"המחשב מונע את ההעברה?".
ייתכן ואיני איש עסקים הנוסע מידי חודש, אך, אני טס כפעמיים-שלוש בשנה, בכל שנה בחרתי אל על והחלטתי בפעם זו לשנות ולטוס בחברתכם, טעות שלבטח לא אעשה עוד לעולם. בחיי לא נתקלתי בטמטום כמו שלכם, אם אתם מתיימרים להיות חברת תעופה נחשבת, אז כדאי שתוסיפו כפתור היגיון במחשב ובמוח, אם היה עודף כבודה אזי שגובה המחיר הוא גניבה, אך אני מוריד ת׳כובע. אבל על חלוקת המשקל?...״ חברה חסרת היגיון, עם חוויית נסיעה זוועתית ושירות מנהלי לקוי.
לגבי הנושא: אני הפרדתי את הכבודה, לשקית ניילון שהעניק לי אחד משומרי הביטחון, שם הנחתי את מרבית עודף הכבודה שבמזוודה, לגבי השאר נדרשתי לשלם בהבהרה חד משמעית מה"מנהל" שאחרת הכבודה נשארת שם. תוך הרגל לא לעלות עם כבודה למטוס, את השקית שהכילה את המתנות לאחייניותיי ושוקולדים למשפחה והחברים, שכחתי במטוס, אך כמו שאומרים, מטעויות לומדים, אולי אני לא האיש של המהפכה, אך את הפניה הזו אפיץ בכל מדיה אפשרית ומיותר לציין שלעולם לא עוד... לא אבחר לטוס בחברתכם.
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
נוסע בטיסות בינלאומיות רשאי לשלוח בטיסה כבודה אישית במשקל עד 20 ק"ג . במידה שהדבר אפשרי, יכול נוסע לשלוח כבודה במשקל גבוה יותר ועבור משלוח כזה נקבע תעריף לתשלום על פי משקל הכבודה.
עלינו לציין כי נושא המידות ומשקל הכבודה נרשם בהודעות לנוסע הרשומות על גבי כרטיס הטיסה ובאתר ארקיע שנוסעינו יהיו מודעים לתנאי חוזה הטיסה.
חברה המכבדת את עצמה, חייבת לפעול בצורה מסודרת ולא יעלה על הדעת כי חיוב בתשלום, המתבצע על פי תנאי חוזה מסודרים, יהיה נתון למו"מ בשדה התעופה בין צוות הקרקע לנוסע והם יהיו חופשיים לנהוג לפי ראות עיניהם ושיקול דעתם או בהתאם למערכת לחצים שמפעיל עליהם הנוסע.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה