בקשה לתשלום שלא בהיגיון |
נושא התלונה: |
מירל רוני |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בואו אספר לכם על ארקיע תעופה: ביום 24 לספטמבר הגעתי לדלפק ארקיע בנמל התעופה בפריז והנחתי את המזוודה על המסוע. הדיילת אמרה לי כי, הכבודה שלי במשקל עודף, השבתי מייד שממש לא היות ואין לי כבודה ידנית למטוס ובסה"כ המשקל המותר איני עובר את שנקבע על-ידם. נעניתי כך: מותר לך 20 במזוודה ו-8 בתיק למטוס. שאלתי: מה ההבדל הרי בסוף הכל על אותו המטוס? "ככה זה״, כמה זה עולה? עוד 480 ש״ח. ביקשתי את המנהל שאמר: "זה הנוהל" ואף החכים, "אין לי דרך להעביר את הכבודה שלך בעודף משקל, יש מגבלה". שאלתי "כיצד ניתן להעבירה אם אני משלם תמורת זה?", המנהל השיב: "אחרי התשלום המחשב יודע שזה מאושר ומעביר את הכבודה ואל תתחכם".
ארקיע... בורותכם במערומיכם, "חברת תעופה לאומית", "אין כפתור מחשב –אישור מנהל?"
"המחשב מונע את ההעברה?".
ייתכן ואיני איש עסקים הנוסע מידי חודש, אך, אני טס כפעמיים-שלוש בשנה, בכל שנה בחרתי אל על והחלטתי בפעם זו לשנות ולטוס בחברתכם, טעות שלבטח לא אעשה עוד לעולם. בחיי לא נתקלתי בטמטום כמו שלכם, אם אתם מתיימרים להיות חברת תעופה נחשבת, אז כדאי שתוסיפו כפתור היגיון במחשב ובמוח, אם היה עודף כבודה אזי שגובה המחיר הוא גניבה, אך אני מוריד ת׳כובע. אבל על חלוקת המשקל?...״ חברה חסרת היגיון, עם חוויית נסיעה זוועתית ושירות מנהלי לקוי.
לגבי הנושא: אני הפרדתי את הכבודה, לשקית ניילון שהעניק לי אחד משומרי הביטחון, שם הנחתי את מרבית עודף הכבודה שבמזוודה, לגבי השאר נדרשתי לשלם בהבהרה חד משמעית מה"מנהל" שאחרת הכבודה נשארת שם. תוך הרגל לא לעלות עם כבודה למטוס, את השקית שהכילה את המתנות לאחייניותיי ושוקולדים למשפחה והחברים, שכחתי במטוס, אך כמו שאומרים, מטעויות לומדים, אולי אני לא האיש של המהפכה, אך את הפניה הזו אפיץ בכל מדיה אפשרית ומיותר לציין שלעולם לא עוד... לא אבחר לטוס בחברתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|