פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
 
 
סגרתי  חופשה באילת במלון המלך שלמה בתאריכים 12.10-14.10
החופשה היתה מיועדת לחגיגת יום ההולדת של החבר שלי.
 
כשהתקשרתי  להזמין ביקשנו את מלון אגמים על המים,  הסוכן אמר שאין בעיה והמחיר הוא 2500 ש"ח. לאחר כמה דקות שעברו בשיחה פתאום "עלה"
המחיר ל-2700 ש"ח ולא ניתן היה לבצע שום שינוי.
 
לאחר שסגרנו  התקשר אלי הסוכן וממש לחץ עלי לעבור למלון המלך שלמה (עלות גבוהה יותר אבל הוא מוכן לספוג), אמר שממש כדאי ואפילו הציע לפנק בארוחת ערב "על חשבונו"  וג'קוזי בחדר. 
 
לאחר ששוכנעתי לבצע את השינוי התקשר שוב הסוכן שאמר שמזל שלא סגרנו דיל באגמים כי המלון בשיפוצים.
ביום הטיסה, 12.10  התמזל מזלנו ושובצנו להתיישב מול אדי פינטו, מנכ"ל שני המלונות, סיפרנו לו את כל ההשתלשלות והוא אמר שלא היה ולא נברא,  
מלון אגמים כלל לא בשיפוצים,  ביקש לדעת באיזו חברה סגרנו את החופשה וככל הנראה מדובר בעניין של עמלות לסוכן בלבד.
 
כשהגענו למלון המלך שלמה התברר לנו בנוסף שגם ארוחת הערב שהובטחה לנו לא מעודכנת אצלם, מה גם שבחדר חיכה לנו דוש רגיל, ממש לא קרוב לג'קוזי. 
לאחר כמה שיחות והרבה עצבים מול אותו סוכן, לא ניתן היה לקבל את שהובטח לנו ובנוסף נאלצנו ביום שישי בערב לחפש מסעדות בחוץ.
במקום להנות מסופ"ש ולחגוג  את יום ההולדת מצאנו את עצמנו בחצי מהזמן בשיחות מול אותו סוכן. 
 
בסופו של דבר מה שלומדים מלהזמין בארקיע זה לא להאמין לאף אחד ולחפש קומבינות במלון ועדיף מול המנכ"ל שאך ורק בזכותו קיבלנו פינוקים אחרים והחופשה ניצלה. 
מיותר לציין שבארקיע לא נסגור חופשה יותר לעולם. 
 
 
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה