פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים, נזק וזלזול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן הסטטוס שכתבתי בפייסבוק ושאותו כמובן שלא פרסמו... :
ארקיע היקרים, רציתי לומר לכם תודה מקרב לב! תודה שהטיסה שלנו לפריז נדחתה כך שיכלנו להגיע למלון רק עם מונית (ולא ברכבת או שאטל), ותודה שהטיסה בחזרה לארץ נדחתה בשעתיים וחצי ללא כל הודעה. תודה שאף אחד בשדה לא ידע לעדכן אותנו מתי באמת תצא הטיסה ושהשארתם אותנו בכאוס וחוסר ידיעה בשדה שהחנויות בו נסגרות בלילה, גם ככה אוכל ושתיה זה מותרות... תודה שהמטוס שלנו התקלקל וחצי טיסה יצאה רק בשש בבוקר למחרת, ותודה מקרב לב על כך שכשביקשתי לשבת מאחורי מושבי החרום כדי שיהיה לי מקום לבטן (אני בהריון) הושבתם אותי במקום היחידי במטוס שבו אין אפשרות להשעין את המושב אבל כן את זה שלפני (בכלל לא מביך כשכלכל הטיסה מבקש מהנוסעת לפני להרים את המשענת כדי שאוכל לפתוח את המגש שלי). אבל הכי הכי הכי תודה על כך שלא ניתן להשיג את שירות הלקוחות שלכם במשך שבוע ושכל פעם אני שומעת "אני מעבירה אותך" ואז ניתוק אחרי שהתייבשתי על הקו.
תהיו בטוחים שבפעם הבאה שארצה לטוס אני אלך על אופציה בטוחה יותר, נגיד כדור פורח או לחבק טיל, מאשר לטוס עם חברה מזלזלת כמוכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירת קשר מהחברה, פיצוי על האיחורים ושיפוי על המונית והמזון. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה