פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת נזיקין על רכוש שנפגע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ברצוני להתלונן על חברת "ארקיע" ולהלן המקרה:
בתאריך ה4.11.12 טסתי במטוס החברה מנתב"ג לעמאן שבירדן. כאשר קיבלתי את 2 התיקים שהפקדתי בידיהם בעלייה למטוס נראה כי שני התיקים נקרעו ובנוסף על כך נגנבה מכונת הגילוח של חברת "פיליפס" בשווי 350 ש"ח, ונשברו משקפי השמש של חברת "קרולינה הררה" בשווי של 150 ש"ח. לאחר שיחה עם חברת ארקיע ולאחר ששלחתי להם את תמונות התיקים הסרו כל אחריות מהמקרה והסכימו לשלם רק על תיקון התיקים, לאחר בדיקה שלי התיקון יעלה כ70 ש"ח. כאשר התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של החברה אמרו כי זוהי תשובתם הסופית. בבקשה צרו עימי קשר על מנת לתת לי פיתרון יעיל למקרה. חשוב לציין כי בשנה הקרובה אני מתכוון לטוס פעמים רבות עם החברה ואין שום סיבה שהטיסה הראשונה שלי איתם תוביל לחוסר רצון ושירות לקוי.
אודה על תשובה מהירה וטובה מזו שנתנו לי ב"ארקיע".
כספי סוג הנזק :
פיצוי של 570ש"ח על כל הנזק שנגרם. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה