פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקו - 3 חודשים שלא מגיבים לפנייתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי על העובדה שלמרות ששילמתי מחיר מלא על טיסות ישירות חיפה-אילת בגלל התינוק שלי, עם התראה של פחות מיום הוכנסה עצירה בתל אביב.
עד כה, כשלושה חודשים מיום פנייתי, קיבלתי תגובה אחת שאמרה שיחזרו אלי לאחר 10 שבועות. מיותר לציין שאנו לאחר שלושה חודשים ואף לא זכיתי לתגובה על פנייתי עד כה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ארקיע אינה מתחייבת שטיסה שנמכרה כטיסה ישירה מחיפה לאילת וההפך תישאר ישירה.
מחיר הטיסה מאילת לחיפה המחיר נקבע על פי שיקולים שונים ובכל מקרה אין קשר בין העובדה שיש נחיתת ביניים למחיר הכרטיס.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה