|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות לקו - 3 חודשים שלא מגיבים לפנייתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התלוננתי על העובדה שלמרות ששילמתי מחיר מלא על טיסות ישירות חיפה-אילת בגלל התינוק שלי, עם התראה של פחות מיום הוכנסה עצירה בתל אביב.
עד כה, כשלושה חודשים מיום פנייתי, קיבלתי תגובה אחת שאמרה שיחזרו אלי לאחר 10 שבועות. מיותר לציין שאנו לאחר שלושה חודשים ואף לא זכיתי לתגובה על פנייתי עד כה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ארקיע אינה מתחייבת שטיסה שנמכרה כטיסה ישירה מחיפה לאילת וההפך תישאר ישירה.
מחיר הטיסה מאילת לחיפה המחיר נקבע על פי שיקולים שונים ובכל מקרה אין קשר בין העובדה שיש נחיתת ביניים למחיר הכרטיס.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|