פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עסקה שנרכשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפניי שבועיים מאתר "באליגם" שוברים של טיסת ארקיע ב13/3 מתנת יומולדת שרכשתי לאמא שלי (שחל באותו יום). לפני מספר ימים התקשרתי לארקיע כדי לבדוק למה לא יצרו איתי קשר לעדכן את שמות הטסים (רכשתי 2 כרטיסים) והם אמרו לי שלא לדאוג הכל בסדר ותוך מספר ימים יצרו איתו קשר. 5 ימים לפני הטיסה בחוצפתם הרבה הם מתקשרים להגיד לי שאין מקום על הטיסה! ושאם אני יכול לדחות את הטיסה בשבוע, כמובן שתשובתי היא שלילית. אני ביקשתי מחברת באליגם וגם חברת ארקיע שיעמדו בהסכם בינינו ובתנאי השובר - אם הם לא מסוגלים לעמוד בשובר שהנפיקו זה חמור מאוד . חשוב לי להדגיש שמדובר ביומלדת של אימי שחל ביום הטיסה כך שהחלפת יום לא באה בחשבון מה גם שגם אימי וגם חברתה שטסה איתה (ששתיהן אמהות עובדות) כבר לקחו יום חופש ואירגנו את כל מה שצריך בבית על מנת שיוכלו לטוס ביום הזה. אבקש את תגובתכם . איתן בן ארי
כספי סוג הנזק :
לעמוד בתנאי העסקה (אפשר לרכוש טיסות בחברות אחרות) פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הנוסע טופל מול מרכז ההזמנות של חברתנו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה