פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של נציג שלכם שרשם תאריך שונה מההזמנה שבקשתי,ולפיכך נאלצנו לרכוש כרטיסים חדשים נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסי טיסה לי ולעוד 2 חברים שלי.ההזמנה בוצעה טלפונית דרך חבר של חבר שלי ששמו אביתר העובד בארקיע .בקשתי הזמנה לתאריך 27.4.13 ,טיסה מאילת לשדה דב,עובד חברתכם נתן לי בפלאפון מספר טיסה תאריך ושעה . בתאריך 27.04.13 הגעתי לנמל התעופה באילת ,תחילה אמרו שהטיסה שלנו היא לשעה 21:00 כאשר הטיסה הייתה מיועדת בשעה 19:00 בהזמנה .
לאחר שהסבתי את תשומת לבה לשעת הטיסה שנאמר ע"י נציגכם, הופניתי לאחראית . לטענתה הטיסה הייתה כבר ביום חמישי 25.4.13 ושהתקשרו אלי ושלחו לי מאייל ולא עניתי להם . אין לי שיחה ולא איימל מהם . לאחר 3 שעות של ניסיונות להסביר להם שהתקלה הייתה אצלם , אך ללא הואיל. לצערי נאמר לי שלא משנה מה אגיד הטיסה שלי הייתה ביום חמישי ואין מה לעשות ושעלינו לשלם על כרטיס חדש עוד 377 כל אחד. ביקשתי מהם ,בגלל הטעות שלהם שייתנו כרטיסים חדשים ללא עלות נוספת לטיסה באה ,אך הם לא היו מוכנים להקשיב לי בכלל.
לצערי , הגענו מאוד מאוחר למרכז הארץ .ולנו כסטודנטים עוד הוצאת טיסה ללא כל הצדקה, קשה.וחווית החופשה שהתקלקלה, וביזבוז זמן מיותר בנמל התעופה, באותו היום תוכננה לי מסיבת יום הולדת ,אשר חברי נאלצו לחכות לי.
אני מבקש שתבדקו את הקלטת שיחת הזמנת הטיסה בטלפון, לא קבלתי שום מייל ולא שיחות כפי שאתם טוענים. אני מבקש הוכחות לביצוע המייל והשיחות שבוצעו לטענת הנציגה האחראית. מבחינתנו ההסכם לא בוצע, וזאת מכיון שלא ראיתי את ההזמנה על מנת לאשר את התאריך. מבקש החזר כספי לחיוב ביום הטיסה. ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו .
להלן פרטי הטיסה המקורית,3 כרטיסים על שמי טיסה מס' 4746015 ביום שבת 27.04.13 שעה 19:00 .
נאלצנו לקנות 3 כרטיסים בטיסה 4756124.ביום שבת 27.04.13 שעה 21:35 .
מבלי לפגוע בזכויות.
עוגמת נפש כסף ו סוג הנזק :
החזר כספי לטיסה ששילמנו ביום 27.04.13 377*3 ש"ח ,ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו, מטבע הדברים בשיחת טלפון עלולות להתרחש אי הבנות, כדי למנוע כל אי הבנה חוזרים נציגנו במהלך ההזמנה על פרטי ההזמנה ושולחים אל הנוסע את סיכום ההזמנה. במשלוח הסיכום אנו מונעים אפשרות לטעות שכן , הנוסע אשר מקבל את הסיכום בודק את הפרטים הרשומים וככל שאינם תואמים את הרצוי לו, ניתן לתקן מיידית את הזמנה כמובן בלי כל דמי שינוי או ביטול. דף סיכום הזמנה נשלח למייל עם ביצוע העסקה 194 שעה 1514 וביום 254 שעה 1637
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה