פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתינת פרטים חסוים על לקוח העברת מידע שגוי והריסת חברות של שנים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ארקיע אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן בתאריך 5.4.06 ידידה שלי התקשרה בשעות הבוקר להזמין לי כרטיס טיסה היא נתנה לציגה משירות הזמנות בתל אביב את מספר הטיקטק שלי (טיקטק זה כרטיס טיסה ) טיקטק מספר 5525-4065-0143 לאחר מכן הנציגה הודיעה לידידה שלי שהטיקטק נוצל ע"י גיל שירזי.בזה הסתיימה שיחתה עם נציגת השירות לאחר מכן ידידה שלי התקשרה ואמרה לי שהטיקטק נוצל עי גיל שירזי אני התעצבנית וחשבתי לעצמי איך חבר מסוגל לאחר שישן אצלי לגנוב ממני.
אני החלטתי להתקשר ולברר את הענין.
התקשרתי בסביבות השעה 20.00 למרכז ההזמנות באילת ,שם ענתה לי לטלפון נציגה בשם יפית ביקשתי ממנה לבדוק לי מספר טיקטק אם הוא עדיין תקף היא אמרה לי שהטיקטק הזה נוצל (מספר טיקטק בתחילת הדף) ע"י גיל שירזי שאלתי אותה מתי היא אמרה לי שזה נוצל יום לפני תאריך 4/4/06 ביקשתי ממנה שהיא תגיד לי באיזה שעה ומתי הייתה הטיסה היא אמרה שהיא לא יכולה למסור פרטים ביקשתי ממנה שזה חשוב לי שאני רוצה לדעת באיזה שעה ומאיפה לאיפה היא אמרה לי להמתין כנראה לבדוק עם מישהו מהצוות חזרה אלי אחרי דקה אמרה לי שאי אפשר למסור פרטים אמרתי לה שזה מאוד חשוב לי אז בסוף היא אמרה שהוא טס בשעה 21.00 מתל אביב לאילת .אמרתי לה תודה ביקשתי שאחראית משמרת תחזור אלי . ופה הסתיימה לה השיחה הראשונה שלי לאחר שיחה עם ידידה שלי עם נציגה אחרת משעות הבוקר.לאחר מכן חשבתי לעצמי משהוא קורה בסיפור הזה וראיתי שאחראית משמרת לא חוזרת ווהתקשרתי בפעם השנייה . שם ענתה לי נציגה נוספת לא יודע את שמה ונתנה לי אותם פרטים כמו שנתנה לי הנציגה הראשונה יפית. לאחר מכן מעצבים התקשרתי לגיל שירזי והאשמתי אותו בגניבה לאחר שישן אצלי בבית . לאחר שיחה והאשמה נגד גיל ,גיל שירזי נתן רעיון בוא נתקשר ונעשה שיחת וועידה . התקשרנו שוב למרכז ההזמנות באילת שם ענתה לנו נציגה בשם אלה אמרנו לה שתבדוק מספר טיקטק והיא נתנה את אותם פרטים שהנציגות האחרות נתנו. גיל שירזי אמר לנציגה ( אלה) תסבירי לי איך הכרטיס נוצל על שמי ואני נמצא בכלל בחיפה הציגה אמרה שנייה אחת משהוא לא בסדר כאן בדקה ואמרה לנו שגיל שירזי ניצל את הכרטיס בתאריך הנל אבל בשנת 2005 אמרנו לה שזה לא הגיוני שחברה כמו ארקיע עושה טעות כזאת אמרתי לה שאני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו עכב הטעות שלהם על זה שהם הרסו חברות של שנים היא אמרה שזה בעיה שלך שאתה לא יכול לשלוט על העצבים שלך נתתי לה דוגמא שהיא גם במקרה דומה לא תוכל לשלוט על העצבים שלה. ופה זה היה צודק אבל הדיבור שלה והיחס שלה היה מזלזל לאורך כל השיחה וזה לא מתאים לארקיע במיוחד שאני טס איתם המון. ביקשתי ממנה שתעביר אותי לאחראית משמרת היא אמרה לא פנוי ביקשתי המתנה בטלפון בסיבות ה 10 דקות ואלה בסוף חזרה אלי לאחר כמעט חצי שעה שיחה עם אלה נערכה יותר משעה בטלפון לאחר מכן אמרה שאחראית משמרת תחזור אלי ופה הסתיימה השיחה. לאחר כשעה חזרה אלי אחראית משמרת בשם לימור היא אני חייב לציין היתה נחמדה מאוד ומדברת בגובה העיניים . היא אמרה שאין יותר מדי מה לעשות בנושא שהיא מתנצלת בשם ארקיע קווי תעופה והיא תדאג להעביר תדריך לצוות שעובד במרכז ההזמנות שמקרה זה לא יחזור בשנית , תשובה כזאת ממש לא מספקת אותי. היא אמרה לי לכתוב ל ארקיע כתבתי פקס וחשבתי לקבל תשובה שהפקס הגייע אבל גם זה לא בא. אני דורש פיצוי לי ולגיל שירזי על
מסירת פרטים שגויים הריסת חברות של שנים עילבון ביזבוז זמן וכסף על כל שיחות הטלפון שנעשו אני מקווה שהפיצוי יהיה הולם ואני אצטרך לסגור את הסיפור הזה רק כאן עם החברה ולא להעביר זה לגורמים לא נעימים כמו כלי התקשורת שהם ישמחו לשמוע שארקיע לא שומרת על פרטים חסוים של נוסעיה וכדי שאני אשמח להמשיך לטוס עם חברה זו. בתודה ניר.
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי לי ל גיל שירזי על עוגמת הנפש כתוצאה מכך הרסת פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר גולדברגר, מבדיקתנו עולה כי הכרטיס אותו מסר מר גולדברגר לחברתנו ובאמצעותו ביקש לשלם עבור טיסתו היה כרטיס מנוצל (משומש) !!!
הכרטיס נוצל עוד ביום 5.4.2005
עצם הניסיון לטוס באמצעות כרטיס מנוצל הוא מעשה חמור ביותר ולפיכך, מתוך כוונה לעזור לו, נמסר לו מידע רלוונטי כדי לאפשר לו לברר את הסוגיה הבירור בחברה ממנה קיבל את הכרטיס.
אין כל בסיס לטענה של מר גולדברג כאילו ארקיע איננה שומרת על פרטים חסויים של נוסעיה.
צר לנו על שמר גולדברגר בחר להציג את האירוע כטעות של חברתנו בעוד שכל שהשתלשלות העניינים כולה נבעה מטעות שנעשתה על ידו ואילו עובדות חברתנו פעלו בתום לב ועשו כל מאמץ לסייע בידו לברר את שורש הטעות שעשה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה