|
|
|
|
|
|
החזר כספי עבור כרטיס טיסה בהזמנה מס. 4780844 |
נושא התלונה: |
שירי אהובה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 12 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדה דב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה בשעה 19:41 והוזמנה טיסה ע"פ שיחה עם הפקידה לשעה 21:55 ואף הדגישה זאת פעמיים.
בני אביב הגיע לשדה התעופה בשדה דב בשעה המיועדת לטיסה ואף הצטער לשמוע שהטיסה שהיה אמור לטוס יצאה לדרך. נגרם לבני עוגמת נפש ובעקבות כך נאלצתי להזמין עבורו טיסה חדשה. אי לכך אבקש לקבל בחזרה את מלוא הסכם החיוב ביגין הטיסה שלא יצאה לפועל וזאת בעקבות טעות באיפורמציה בקיבלתי. אנה זכו אותי בהתאם וכמקובל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|