פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור כרטיס טיסה בהזמנה מס. 4780844 נושא התלונה:
שירי אהובה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה בשעה 19:41 והוזמנה טיסה ע"פ שיחה עם הפקידה לשעה 21:55 ואף הדגישה זאת פעמיים.
בני אביב הגיע לשדה התעופה בשדה דב בשעה המיועדת לטיסה ואף הצטער לשמוע שהטיסה שהיה אמור לטוס יצאה לדרך. נגרם לבני עוגמת נפש ובעקבות כך נאלצתי להזמין עבורו טיסה חדשה. אי לכך אבקש לקבל בחזרה את מלוא הסכם החיוב ביגין הטיסה שלא יצאה לפועל וזאת בעקבות טעות באיפורמציה בקיבלתי. אנה זכו אותי בהתאם וכמקובל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה