פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של טיסה מעל 9 שעות ויותר.. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב . רכשתי כרטיסי טיסה דרך גרופון לכריתים מתאריך 16.5-19.5 הטיסה היתה צריכה לצאת ב6:20 הגענו כמובן בזמן .התברר לנו שהטיסה נדחית לשעה 9:00 בערך ולאחר מכן שנדחית שוב לשעה 13:00 רצינו לבטל אבל בדלפק הבהירו לנו שבמידה ונבטל לא נקבל החזר של המלון. היה קושי מאוד גדול עם 3 בנותיי ואימי שהצטרפה לטיול שהפך להיות עינוי מוחלט!!! בנוסף אחרי עיכוב "קטנטן " נוסף העלו אותנו למטוס בשעה 14:15 לערך אבל לצערנו המטוס לא המריא רק שעה ארוכה לאחר מכן בטענה שיש שביתה ביוון מהשעה 12:00-16:00 .והעיכוב של המטוס בבוקר נבע מתקלות של ארקיע. לא מובן לי מדוע לא יצרו עימנו קשר על מנת לעדכן אותנו על דחיית הטיסה?(וכך למנוע מאיתנו סבל של עיכוב נוראי שכזה) יש לציין שלחלק כן התקשרו!. כשרצו להודיע על כך שהטיסה הוקדמה בחזרה עשו זאת. שנית נסענו ל 4 ימים הפסדנו יום שלם של כיף ובחזור יצאנו מהמלון ב5:00 כך שמיצינו 2 ימים בלבד.יש לציין שזו היתה הטיסה ה1 של השלישיה שלי שחגגו את יום הולדתן והדבר הפך לסיוט . אבקש את התייחסותכם הרצינית
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה