פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שנגרמה ע"י חברת ארקיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

ביום שני (13/05 ) עלו אחי וחברתו לטיסת ארקיע לאמסטרדם כאשר ביום שישי (17/05 ) הם היו אמורים לחזור חזרה לארץ בטיסת ארקיע שיצאה משדה התעופה באמסטרדם

כשהגיעו בשעה הנקובה לשדה, עדכנה אותם דיילת של חברת ארקיע שהטיסה מתעכבת ועליהם לחזור לשדה התעופה בשעה 14:00 (הם הלכו לאכול משהו במסעדה סמוכה וחזרו לשדה בשעה 13:30 )
כאשר הגיעו אל דלפקי ארקיע התברר להם שהטיסה כבר המריאה בלעדיהם בשעה מוקדמת יותר

מיותר לציין כי השניים לא הצליחו לאתר שום נציג של ארקיע במתחם שדה התעופה ומכיוון שלא היה ברשותם יותר מדי כסף הם יצרו עימי קשר.

לאחר חיפושים אינטנסיביים של טיסות מצאנו טיסה רק ביום ראשון 19/05 בשעות הצהריים ,בטיסה לא ישירה של 12 שעות ועלות של 700 דולר לנוסע

מכיוון שהזוג הצעיר יש לציין היו לחוצים ולא ידעו מה לעשות סייעתי להם והזמנתי להם את הטיסה ליום ראשון ( עלות של 1,400 דולר לשני הכרטיסים )כאשר בנוסף הם נדרשו לשכור חדר במלון על מנת להעביר בו את 2 הלילות הבאים

ביום ראשון בשעה 12:00 בצהריים יצאה הטיסה מאמסטרדם ולאחר עיכובים ארוכים בבלגרד הם הגיעו לארץ רק ביום שני ב 06:00 בבוקר ( טיסה של 18 שעות )

מיותר לציין שהמקרה התרחש במהלך יום שישי ובדלפקי החברה ובמוקד השירות הלקוחות לא היה כל מענה או אפשרות לקבל סיוע בנושא.

בשורה התחתונה הטיול שהפך לסיוט בגלל טעות אנוש של הדיילת בדלפק גרם לעוגמת נפש והפסד כספי משמעותי בין היתר עלויות השהייה הנוספות במלון, עלויות מזון והפסד ימי עבודה של ראשון ושני ( ימים שאף אחד לא ישלם להם עליהם). וכמובן עלות הטיסה היקרה חזרה לארץ.

חשוב לציין כי אני פונה כאן בעמוד מכיוון שלמרות פניות חוזרות ונשנות לא קיבלתי כל מענה לפניות שנעשו לשירות הלקוחות שלכם, שמתברר שניתן ליצור עימו קשר רק באמצעות מייל





עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש והעלויות הכלכליות הרבות שנדרשו לשלם הנוסעים פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה