פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה ללא מענה!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,

להלן העתק מהדברים שנשלחו לארקיע ב 2.6 בעקבות ביטול טיסה.
חשוב לציין שהתלונה נשלחה במייל כשכל המסמכים נסרקו משום שמס הפקס שלהם תפוס ללא הרף!

חוצפה ישראלית!!

שלום לכם
היום ה 3.6 ואתם ממשיכים להתעלם מפניותיי!!
ביטול הטיסה אירע ב 30.5 ואני פניתי אליכם אמש בתחילת היום ולאחר מכן בהמשך היום ולא קיבלתי מכם ולו יחס מינימאלי כמו תגובה המעידה שהמיילים שלי התקבלו והם בטיפול.
אתם עונים ביעילות המירבית לטלפון כאשר הנושא הוא הזמנת טיסות אולם מוסרים מספר לא פעיל כאשר הנושא הוא דרישת כספים מטעם הלקוחות שניזוקו מרשלנות מקצועית מצדכם.
זכרו שמדובר בכספים המגיעים לנו על פי החוק. די בכך שאינכם יוזמים להחזיר את הכספים ששולמו בגין הטיסה שבוטלה והלקוח נאלץ לפנות אליכם ולרדוף על מנת לקבל מענה.

ציינתי במייל השני שלי אליכם אמש, שאם אפנה לעורכי הדין - הדבר יגרור פיצויים נוספים מעבר לנזק שנגרם ושכר הטירחה שלהם.

ראו הוזהרתם.

הקאו כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
ארקיע שם ותפקיד:
מדובר בהזמנה של הדקה ה-90 על הנוסעים לפנות לסוכן הנסיעות באמצעותו בוצעה העסקה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה