פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסי טיסה מנתב״ג לאילת לתאריך 23.4.13.
יומים לפני כן הוכרזה שביתה של חברות התעופה, מאחר ואנחנו גרים בבאר שבע והורים לתינוקת, ומאחר ובתקשורת דובר על כך שהשביתה תימשך גם למחרת - יום הטיסה, החלטנו שלא לעלות צפונה לנתב״ג ולצאת לכוון אילת ברכב ערב לפני - ב- 22.4 וכדי לא לעשות את הדרך ביום אחד, ורכשנו לינת לילה במחצית הדרך מאחר ונסיעה ארוכה כזו עם תינוקת לא נוחה.
רק בערב, בהיותינו בסביבות תמנע, יצאה הודעה על ביטול השביתה ביום הר"מ אך אנו כאמור, הינו כבר בדרך דרומה.
בתאריך 29.4.13 שלחתי מכתב לשרות לקוחות של חברת ארקיע.
בתשובתם ענו שלא ישיבו את כספנו מאחר שהיה עלינו להודיע שאיננו טסים.
כאמור, השביתה הסתימה בשעות הערב רק כאשר כבר הינו בדרך דרומה ברכב.
למרות שנאלצנו לשלם את הוצאות הדלק ואת מחיר האורחן בלינת לילה, אנחנו רק מבקשים לקבל החזר כספי בסך עלות כרטיס הטיסה.
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה