פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הקשבה של נציגת שירות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.07.2013 התקשרתי למוקד ארקיע כדי לבטל את הטיסה הלוך בתאריך 22.07.2013 בשעה 06:40 בבוקר, את החוזר משדה דב לאילת בתאריך 23.07.2013 בשעה 19:30 בערב להשאיר, חזרתי על הנושא כמה פעמים, נציגת השירות מה מה עוד פעם או קי והסברתי לה כמה פעמים ביפה עד שהתעצבנתי אדם כזה לא יכול להיות במקום כזה, חוסר הקשבה של נציגי שירות לא אמורים להיות במקום כזה, אחרי זה גם אמרה לי למחוק את מספרי ההזמנה ופתאום צריך להשאיר, אין החלטה, אם אדם שאמור להיות נציג שירות ולהקשיב לבקשת הלקוח שיעשה כל תקופה בדיקת אוזניים, ברגע שאצא שלי התערבה גם איתה היה תקלה עם נציג השירות. אני בתור לקוחה של קופת חולים שטסה רק אם ארקיע אני דורשת הקשבה מלאה שישימו לב למה שהלקוח מבקש. המלצה לשלוח כל תקופה את הצוות לבדיקת אוזניים.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה