פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוס מיים תמורת 600 דולר נושא התלונה:
שרמן אורה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב24/07 טסנו עם ארקיע לכריתים.
טיסה קצרה - שעה וחצי 0 אבל גם לא זולה - כ' 600 דולר.
לא מתקבל על הדעת שתמורת מחיר כזה כול מה שנוסע זכאי -זה כוס פלסטיק שדיילת עוברת וממלא במיים מהבקבוק + דוגמית של מאפה.
למה במחיר כזה לא ניתן לקבל כוס מיץ/תה/קפה או אולי גם איזה סנדוויץ קטן. האם זה נשמע מוגזם ? וזה לא עניין של זמן , מקיוון שלצוות המטוס היה מספיק זמן כאשר הם עברו עם עגלת דיוטי פרי דרך סלון של מטוס .

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
בטיסותינו הקצרות אנו מגישים מאפה ומים.
מערך שירות זה נקבע, במסגרת מאמצינו להוזיל את עלויות הטיסה ככל האפשר, גם בשיא העונה.
אנו מצטערים על כי מצאתם בכך טעם לפגם ומקווים כי תשובתנו שופכת אור על פני הדברים .

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה