פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצור טיול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת טיול לאנטליה, כשמטרת הנסיעה היתה התייעצות עם רופא טרם ניתוח. כמו כן, כיוון שדובר בניתוח בברך, ובהגבלה בהליכה אחריו, רציתי לנצל זמן זה לטיול. בחרתי במועד בו יכול הרופא לפגוש אותי ונסעתי לטיול. תכננתי את הטיול בן ה-3 ימים כך ששיא הטיול וכן הפגישה מושא הנסיעה יהיו ביום האחרון. לפני צאתי מהמלון בבוקר, הועברה לי הידיעה כי במקום בשעת לילה מאוחרת, אנו נוטס ארצה בשעה 11 בבוקר. דבר שמנע ממני את עיקר הטיול. יש לציין כי כל ארכו של הטיול היה 3 יממות, בלילה שהגענו לאנטליה, הועברנו למלון בנסיעה שלקחה שעה ו-50 דקות, כשהמרחק היה של 5 דקות נסיעה אלא שהאוטובוס פיזר נוסעים בבתי מלון בדרך. תופעה זו חזרה גם בדרך חזרה (אז לקחה הנסיעה למעלה משעתיים בשל בעיות ביורוקרטיות) מכאן שהטיול קוצר בשליש ומהות הטיול פוספסה מצידי. כמו כן וויתרתי על ייעוץ שהיה יכול למנוע ממני ניתוח קשה.בטיסה בחזרה לארץ, לא הוטסנו במטוסי ארקיע כמובטח אלא במטוס של חברת התעופה התורכית, המטוס היה מסריח ולא פעל בו המיזוג. כל חברי הקבוצה התרעמו על כך ואנו רשמנו את שמותיהם וכתובתם אם ארקיע מעוניינת בכך
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ו/או טיול חלופי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם; גב' בן דוד פנתה גם ישירות לחברתנו ונענתה עוד ביום 24 באפריל, 2006. להלן עיקרי הדברים:
הזמנתה של גב' בן דוד נעשתה יום לפני מועד הטיסה וכללה מלון וטיסות שכר. כידוע, טיסות השכר מתבססת, בין היתר, על כך שקיימת בהן אפשרות ל-גמישות וייתכנו שינויים במועדי ההמראה ובשל כך בין היתר, מחירי טיסות השכר זולים יותר מטיסות סדירות.
לפיכך, כאשר נוסע מבקש להבטיח שלא יחולו שינויים במועדי טיסותיו (אם לוח הזמנים שלו איננו גמיש) הוא מבצע הזמנה בטיסות סדירות אשר מחיריהן בהתאם.
כל התנאים הקשורים בהזמנה לרבות האפשרות לשינויים בטיסות שכר מובאים לידיעת לקוחותינו בעת ביצוע ההזמנה ואף נמסרים לו בכתב , במסגרת תנאי ההתקשרות.

ההסעות המוצעות על ידי חברתנו לבתי המלון הינן הסעות מאורגנות לכלל הנוסעים ומטבע הדברים בכפוף למסלול הנסיעה אורכת הנסיעה זמן רב יותר מנסיעה פרטית ישירה ועלות ההסעה זולה בהתאם.

הצטערנו לקרוא על אי שביעות רצונה של גב בן דוד מהטיסה עצמה. טיסתה של גב בן דוד היתה בחברת שכר טורקית MNG ותוכן תלונתה הועבר לידיעת נציגיה בארץ.

למרות המוסבר לעיל ולפנים משורת הדין העניקה ארקיע אינטרנשיונל לגב' בן דוד מחווה של רצון טוב.



בכבוד רב,
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה