פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברה שלי הזמננו יום האישה באילת (מס הזמנה 1337432) לתאריך 07/03/2006. באותו יום בלילה פרצו לי הביתה ובעלי נתקף על ידי הפורצים והובהל לבית חולים. בבוקר התקשרתי וביטלתי את ההזמנה. חברת ארקיע חייבו אותנו בדמי ביטול 50% על פי החוזה הסטנדרטי. בתאריך 13/03/2006 בעלי עבר ניתוח - הוא שבר כתף של יד ימין (הדומיננטית שלו). כרגה נימצא בבית, לא מתפקד. שלחתי לארקיע מכתב בפקס (אין טלפון) אם הסבר על המקרה ובקשה להתחשב בנו ולבטל דמי ביטול. קיבלתי תשובה "קרה" אם איחולים לבעלי והסבר שיש לחברה התחייבויות כלפי הספקים השונים (ארוחת בוקר במלון וכניסה לספא) ואין באפשרותם לבטל דמי ביטול. במכתב הייה מס טלפון - התקשרתי וניסיתי להסביר שוב את המצב ללא תוצאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי- אחראית פנ שם ותפקיד:
אנו שבים ומצטערים על האירוע האמור במכתבה של גב' טרונזה ומקווים כי בעלה חש בטוב.
נבקש להבהיר כי דמי הביטול בהזמנתה של גב' טרונזה נובעים אך ורק כפועל יוצא של התחייבויות חברת ארקיע כלפי הספקים השונים בכפוף לתנאי העסקה וכפי שסוכמו מראש. נציין כי חברתנו נמנעת מלנקוט עמדה כלשהי ביחס לנסיבות בעתיין מבקש הנוסע לבטל את הזמנתו ולאור המוסבר לעיל לא נעתרה חברתנו לבקשתה של הפונה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה