פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בטיסה שמנע ממני להגיע בזמן לאוטובוס האחרון לביתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים ה-9.4 וה-23.4 2006 טיסה שיוצאת באופן קבוע (בד"כ-לפחות ב-3 השנים האחרונות) בשעה 19:30 +- התעכבה הרבה מעבר לממוצע דבר שגרם לי באותן פעמים להגיע לאילת באיחור לאוטובוס המשרת את תושבי חבל אילות.אני גרה בקיבוץ סמר מרחק של 30 ק"מ מאילת וזאת הדרך היחידה שלי להגיע לביתי.במשך כמעט 3 שנים אני טסה פעמיים בשבוע עם חברת ארקיע,כמו כן אני גם בעלת כרטיס "עמית ארקיע".
העיכוב גרם לי להוצאה של 200 ש"ח (100 ש"ח בכל פעם)-עלות המונית שאוכל להגיע לביתי.
חברת ארקיע בגלל העיכובים גרמה לי עגמת נפש ובזבוז כספי גדול מאוד.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ששילמתי על מונית בגין אי עמידה בזמנים ו פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי- אחרית פני שם ותפקיד:
בענף התעופה פועלים אילוצים שונים העלולים לגרום לשיבושים במועדי ההמראה והנחיתה.
לצערנו, לא נוכל להבטיח כי יפסקו השינויים במועדי הטיסות אף שאינם נוהל שבשגרה בחברתנו. אלו אירועים הקורים אצלנו בתדירות סטטיסטית הדומה לכל חברות התעופה בעולם.
אנו מקפידים לציין בכרטיס הטיסה כי אין אנו יכולים להיות ערבים לזמנים הנקובים בלוחות הזמנים וכי לצערנו לוחות הזמנים ניתנים לשינוי וזאת על מנת שלקוחותינו יקחו בחשבון את מכלול המגבלות בעת תכנון לוח הזמנים שלהם.
תגובה:
ראה תגובה.
אל צוות אתר תלונה- לתשומת לבכם נראה כי הפנייה פורסמה באתר כבר בחודש אפריל אולם לצערנו התקבלה בחברתנו רק היום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה