פרטי התלונה

תלונות הפיראט האדום

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הפיראט האדוםשעות פתיחה הפיראט האדום גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן/המוצר הלך לפח! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הפיראט האדום כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כשבוע רכשתי בפיראט האדום בכס(כפי שאני נוהג לעשות לעיתים רבות )מס . מוצרים ליום הולדת של בני בין המוצרים רכשתי מכונית על שלט שעולה 109 שקלים. בני פתח היום את מתנת יום ההולדת ומרוב התלהבות קרע את הקרטון ,אך מיד ציין בפניי כי אינו מעוניין בסוג של מכונית זו. הגעתי לסניף להחליף(לציין כי זו הפעם הראשונה מעשרות קניות שפניתי לסניף לצורך החלפה). נתקלתי במי שהציגה את עצמה כמנהלת הסניף(בחורה ממוצא רוסי) וציינה כי אין החלפות ללא קרטון.("יום טוב אדוני") עוד ,הפנה את תשומת ליבי אחד המוכרים כי בכלל האנטנה שבורה.... הפניתי את תשומת לבה לעניין ואז אמרה לאחד המוכרים הוא עושה הכל כדי להחליף(כאילו אני לא נמצא במקום) והאשימה אותי או את הילד בעניין."המנהלת" דאגה להחלפה של האנטנה .. לאחר בדיקה נוספת המכונית לא נסעה .. טענו כי הסוללה אינה מוטענת וכו.. לכשחזרתי הביתה (הטענתי )המכשיר אינו עובד !!!בקיצר הלכו 109 שקלים... עלבון ועוגמת נפש ועוד ביום ההולדת של בני.. אני מצפה ראשית ליחס אחר ללקוח-- סבלני ענייני,התנצלות ופיצוי הולם ומשמעותי ביותר . אני שומר לעצמי את הזכות לפנייה לערכות המתאימות בנושא . שבת שלום.
כספי סוג הנזק :
פיצוי משמעותי ביותר!!! פתרון נדרש :

הפיראט האדום שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה