פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היו לי 2 מקומות שבהן אני מקבל מים. אחד בעבודה ואחד בבית. ביטלתי את העמדה בעבודה. לקחו את המכשיר. אני ממשיך לקבל מים בבית. משלם. ולפתע מקבל טלפון מעורך דין על חוב של 1400 שח.
אני פונה למי עדן. מצטערים, לא יכולים לעזור לך, שלחנו לך מכתב. אין לנו את התיק. פנה לעורך דין.סליחה ? הלו ? אני לקוח שלכם. אני ממשיך לקבל מכם מים ומשלם. העורך דין יכול להתקשר ואתם לא ?
כספי סוג הנזק :
שיתקשר בן אדם אנושי ממי עדן. ולא חברה חיצונית. לקבלת שירות. או גביה. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של אדון סלומון יצחק טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שוחחנו עם הלק והוחלט להוציא לק מתביעה לק הבין ואף היה מרוצה בסוף הטיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה