פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם < נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 28/10/13 הצטרפנו לשירות מי עדן בתערוכת בייבי לנד
לפי ההסכם שנמסר לנו סוכם שהחודש הראשון יהיה מתנה + ללא עלות התקנה והובלה
וחיוב חד פעמי עבור הפיקדון 75 ש"ח . בבדיקה בחיוב הראשון נגבה מאיתנו סכום של 220 ש"ח + בנוסף כ-36 ש"ח עבור המכשיר בנפרד .
כאשר מסלול המים אמור לעלות כל חודש 105 ש"ח בניסיון לפנות למוקד השירות אין מענה של נציג שירות רק מוקד הודעות, לא ניתן לברר עבור מה החיוב ? לפי ההסכם צריך להיות רק 75 ש"ח פקדון + 36 מכשיר!
למה לא ניתן להגיע לנציג שירות כאשר פונים למוקד? לשם מה קיים מוקד שירות לקוחות אם לא ניתן לקבל מענה?
כספי סוג הנזק :
לכבד את ההסכם של חודש ראשון מתנה + ללא עלות התקנה והובלה ( במידה ועל ה היו החיובים) פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן ,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תחונתו של אדון רובי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
הוסבר לרובי החשבונית הראשונה הוסבר לו כי המתקן שנמצא אצלו הוא ברכישה ולכן כל חודש יורד לו 36ש"ח אדון רובי מבין,ומרוצה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה