פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר גילוי נאות וגביית כסף שלא כדין נושא התלונה:
כהן  מטילדה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר ביקשתי להקפיא הספקת כדים מחברת מי עדן. אין לי התחייבות למי עדן ונציגת השירות לא אמרה לי שההקפאה כרוכה בתשלום 40 ש"ח לחודש. אם הייתי יודעת זאת הייתי פשוט מבטלת את המנוי. בנוסף, בחודש ספטמבר גבו ממנו סכום מלא, למרות שלא סופקו מים והייתי בהקפאת שירות. התלונה נכתבה בעזרת אחייני. יש ניצול ציני של העובדה שאני אישה מבוגרת ולא מדברת ומבינה עברית. מטרטרים אותי בטלפון. ביטלתי את המנוי ולא החזירו לי את הפיקדון.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף מספטמבר וגם החזר פיקדון פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתה של גברת כהן מטילדה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שוחננו עם האחיין של גברת מתילדה הוסברו לו החיובים ולק ביקשה לבטל את המנוי ואנו נעטרנו לבקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה