פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן להתנתק מהמנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשל שירות לקוי אני מנסה להתנתק ולא מצליח
הבטיחו שיחזרו אליי ולא חוזרים. בשיחה בצ'ט נאמר שאי אפשר להתנתק בהודעה, בחיוג לטלפון לאחר 10 דק' המתנה מנתקים.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל בקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של אדון כהן אריאל טופלה על פי הנהלים בקבועים בחברתנו.
תגובה:
שוחחנו עם הלק הוסבר כי אנו מתנצלים על כל התקלות שקרו לו במנוי לק הסכים לתת הזדמנות ולהמשיך מנוי,
ובנוסף קיבל פיצוי של 12 בקבוקים ללא עלות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה