פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות של מכשיר מי עדן ואי מענה במוקד מגיעים רק למוקד הודעות ולא חוזרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר יותר מחודש התלוננתי כל פעם המתקן מתקלקל והמים החמים לא עובדים כל פעם באו ותיקנו עד שאמרתי שאני לא מוכן שיתקנו ורוצה שיחליפו בשיחה עם השימור אמרו שיקח שבועים עד שירכיבו מתקן ,עברו יותר משבועים התקשרתי אבל אמרו שניסו להשיג אותי למרות שאף אחד לא ניסה אבל מחר יגיעו יש לציין שכבר עבר יותר מחודש אמרו שניתן רק בבוקר לכן לא היתה ברירה לקחתי חצי יום חופש וקבעו מ9-11 שהגיע המחלק הודיע לי שאין מתקן זאת אומרת סתם לקחתי חופש

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של אדון וולנברג חיים טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
אנו שוחחנו עם הלק תיאמנו לו את ההגעה להחלפת המתקן,ואף הוחלף המתקן ללק לפי בקשתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה