פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום נושא התלונה:
צ'רטוב רימה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה הוריי הצרפו ללקוחות מי עדן והותקן להם בר מים . לפני חודשיים כשהגיע הזמן שטכנאי יביא מנורה וסנן לקח חודשיים לגרום להם לבוא. לאחרונה החברה יצא במסע שדרוג תוכנה למכשיר כשהגיע הטכנאי לבית הוריי התברר שהמכשיר שהותקן לפני שנה פגום ולא הותקן כראוי ובאמצע עדכון גרסה שבק חיים בכלל. מאז הורימ מעל שבוע ימים בסגה לא נגמרת מול החברה שיגיע טכנאי לטפל בבעיה ולהתקין מכשיר חדש תקין. לשיא החוצפה המצב הגיע כשטכנאי שבא הביא איתו מכשיר שבכלל לא עובד ומהסוג הלא נכון. כעת אף אחד לא יוצר קשר עם הוריי לא מטפלים ולא כלום. והם תקועים עם מכשיר שלא עובד .
כספי סוג הנזק :
להתקין מכשיר חדש תקין פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה