פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מרמה וניצול כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני רוצה להגיש תלונה נגדכם ״מי עדן״, על מרמה, ניצול כספי, ופגיעה אישית.
במאי 2015 התקשרה אליי נציגת שירות מטעמכם, ושאלה אם ארצה לקנות מכם 100 קפסולות לקפה של לוואזה. ישר הסכמתי.
אחרי חודש במקום לקבל 100 קפסולות, קיבלתי רק 50!!
ובנוסף מתברר עשיתם הוראת קבע למסלול מסויים שאיני יודעת עליו בכלל והמסלול עולה 100 ש''ח! לאחר שהורדתם לי מהחשבון עוד 200 ש״ח בחודש הבא, התקשרתי כמה וכמה פעמים כל חודש לנציגי שירות שלכם עד אוקטובר.
בסופו של דבר הם הבטיחו לפצות אותי ב-50 קפסולות שעולות 100 ש''ח ולא 200. השליח היה צריך להגיע ב25 לחודש אוקטובר, והוא לא הגיע.
כאשר התקשרתי שוב פעם.. אמרו שההזמנה בכלל לא בוצעה!
עברה כבר חצי שנה!! חברתכם חייבת לי את 200 הש״ח שלי, או 100 קפסולות קפה במקום.
אם לא אקבל את כספי בחזרה, או את הקפסולות - בידי ההוכחות אשר כתובות בדו״ח חיובים של כרטיס האשראי, והקלטות טלפוניות .. אפנה ישר לביהמ״ש.
כספי סוג הנזק :
החזיר כסף או 100 קפסולות של קפה פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה