פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה מס' #11456 להורים שלי (שהם לקוחות שלכם מעל ל20 שנה) החליפו לפני שנתיים את מתקן המים למכשיר בר קטן, מאז, במשך שנתיים יש במכשיר אינספור תקלות. בחודש האחרון התקלות החריפו והגיע אליהם טכנאי מס' פעמים, כמובן שמס' ימים לאחר התיקון, התקלה חזרה. הטכנאי עצמו התריע ואמר לחברה שאי אפשר יותר לפתור את התקלה ושאתם צריכים להחליף להם למכשיר חדיש יותר ללא עלות. ביום שלישי פנינו אליכם שוב (לאחר שבכל חג הפסח, היתה תקלה במכשיר והם נאלצו לקנות בקבוקים) , הודעתם כי הטיפול יעבור למנהל- שלא חזר אלינו ... היום חזרה נציגה
(ולא מנהל כפי שהובטח) לתאם קבלה של מכשיר בעלות של 500 ש"ח.. לא ברור למה ההורים שלי שבכל התקופה ששהו ללא מים נורמליים נאלצו לרכוש שישיות על חשבונם, למרות שיש להם מכשיר שאמור לעבוד (עלותו היתה מעל ל-300 ש"ח)!!! יתרה מכך, אתם דורשים מהם לשלם עבור תקלה במכשיר שלכם שלא תקין כבר שנתיים. שוחחתי כעת עם נציגת שירות, אמרה שאין מנהל, שייקח 3 ימים עד שיחזור אלי, ושרק היום פתחו קריאה (למרות שלפני שלושה ימים שוחחתי איתכם בפעם המליון).. בושה שזהו השירות שלכם, בושה שככה אתם מתייחסים לאנשים מבוגרים שהם לקוחות שלכם כמעט 30 שנה.

השיחה נעשתה ביום שלישי 3/5/16- נציגה בשם מזל
השיחה השניה היום יום חמישי 5/5/16 נציגה בשם מיטל

הוספתי בשיחה שאני בשמירת היריון עם תאומים ואני נמצאת אצל ההורים שלי בשמירה, בגלל שהבר לא תקין, אני צריכה לקנות ולסחוב מים לבדי, או לשתות מים עכורים מהברז שכידוע בנהריה הם מזעזעים.
מעבר לטעויות אנוש שניתן להבין שלעיתים מתקלקל, לא ייתכן כי מעל לשנתיים יהיו בעיות, ושלא ימצא פתרון אלא בעבור כסף.

מי עדן- תתביישו לכם!!!
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה