פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא חוזרים אלי לגבי התנתקות מהשירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏מרץ ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הלחי 19, בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה לשירות של מי עדן של אספקת כדי מים חודשית, למעלה משנתיים.
במהלך התקופה הזאת כל מספר חודשים העלו את המחיר של אספקת הכדים,
ללא אישור או הודעה , למרות שמספר הכדים לא השתנה, ועומד על 7 כדים,
ואף הגדילו לעשות וחייבו אותי בחיוב נוסף של 54 שקלים, בחודש בו לא קיבלתי
שירות או מוצרים, בטענה של דמי שכירות על המתקן.
עקב נסיבות אלו, ולפי זכותי בחוק להתנתקות משירותים ממושכים, הודעתי למי עדן ב6.3.2018
דרך האתר, מייל, וסמס על דרישתי להתנתק מהם, וקיבלתי אישור שהבקשה התקבלה,
ויצרו איתי קשר, אך לא יצרו איתי קשר.
הדרישה שלי היא שינתקו אותי מיידית מהשירות ווללא יצירת חיובים נוספים ,
וכן שיתאמו איתי את איסוף הציוד שלנם (מתקן מים, וכדים ריקים).

אודה על עזרתכם
מספר מנוי 5549040
בזבוז זמן סוג הנזק :
התנתקות מהשירות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה