לא חוזרים אלי לגבי התנתקות מהשירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 מרץ 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הלחי 19, בני ברק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מנויה לשירות של מי עדן של אספקת כדי מים חודשית, למעלה משנתיים.
במהלך התקופה הזאת כל מספר חודשים העלו את המחיר של אספקת הכדים,
ללא אישור או הודעה , למרות שמספר הכדים לא השתנה, ועומד על 7 כדים,
ואף הגדילו לעשות וחייבו אותי בחיוב נוסף של 54 שקלים, בחודש בו לא קיבלתי
שירות או מוצרים, בטענה של דמי שכירות על המתקן.
עקב נסיבות אלו, ולפי זכותי בחוק להתנתקות משירותים ממושכים, הודעתי למי עדן ב6.3.2018
דרך האתר, מייל, וסמס על דרישתי להתנתק מהם, וקיבלתי אישור שהבקשה התקבלה,
ויצרו איתי קשר, אך לא יצרו איתי קשר.
הדרישה שלי היא שינתקו אותי מיידית מהשירות ווללא יצירת חיובים נוספים ,
וכן שיתאמו איתי את איסוף הציוד שלנם (מתקן מים, וכדים ריקים).
אודה על עזרתכם
מספר מנוי 5549040
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
התנתקות מהשירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|