פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של מי עדן שנים רבות. לפני כשנה הסתבר לי שאני משלמת סכום שהינו גבוה מאודץ מי עדן יצאו במבצע ללקוחות חדשים במקום סכום של מעל ל200 ש"ח ,מי עדן הוזילו את השירות .עבור צריכה דומה הוצע סכום של 129.90ש"ח, כלומר הפרש של כ1200 ש"ח עבור צריכה כוללת לשנה. ספור זה רץ כמספר חודשים. כאשר התלוננתי במי עדן מדוע לא הודיעו לי כלקוחה נאמנה, התשוןבה היתה שזה מתפקידי כלקוחה לצלצל מפעם לפעם ולהתעדכן. הדבר היה מאוד תמוה בעיני ומיד הורד סכום הצריכה החודשית בכ80 ש"ח לחודש.

מקרה נוסף קרה החודש - מי עדן פרסמו שלקוחות חדשים יקבלו סכום של 144 ש"ח עבור צריכה דומה לשלי +בונוס דשל 94 בקבוקים לבית הספר (ש"ע לכ500 ש"ח).
מכשהתלוננתי כיצד לקוחות ותיקים כמוני (כ9 שנים) אינם נהנים מבונוסים כאלה, ובעצם נענשים על נאמנותם, הודיעו לי (חזרו אלי אחרי כ 10 שעות))שזכותם לעשות מה שהם רוצים והם (ציטוט) "יזרקו לי מארז (12 בקבוקים!) אם זה מה שחסר לי..." ואין בעיות אני יכולה להפסיק להיות לקוחה בתנאי שאחזיר את המיכלים. כמובן שהפיקדון אותו נתתי בתחילת ההתקשרות נתון בספק אם אקבל אותו חזרה, כי הם עןד צריכים לבדוק אם שילמתי הכל (העיסקה הינ דרך כרטיס אשראי) והם לא מוכניםפ לזכות את האשראי, רק לשלוח צ'ק. לשאלתי אם יש אפשרות שלוח פקס תלונה התשובה היתה שלילית, יוכלו לחזור אלי בעוד 4(!) ימי עסקים, ולדברי אותה נציגת לקוחות אין באפשרותי לדבר עם מנהל אחר.
כמובן שבחרתי באפשרות התנתקות מהחברה
א. כיצד חברה שכזו מרשה לעצמה לעשוק את לקוחותיה הנאמנים?
ב. אבקש לאלתר את הפיקדון עבור המיכלים
ג. אבקש התנצלות מאותה מנהלת שירות לקוחות, שטענה שמעליה אין אף אחד כדי להלונן על סגנון הדיבור

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה