פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצב מכתב למי עדן המדבר בשם עצמו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנהלת חברת מי עדן שלום 18-11-2004
שלום


כלקוח מעל 10 שנה – (עכשיו כבר לא )– אני מאוד כועס.
כלקוח הנותן אמונו בחברה - לא בדקתי את חשבון מי העדן.

להפתעתי לפני כחודשיים – התגלה לי חשבון מוגזם לחלוטין.
בחשבון כולל - כד של 11 ליטר עלה לי 50 ₪.

בשיחת טלפון למרכז שרות – ענה לי בחור שאין מה לעשות.

בחשבון האחרון – מיום 29-09-2004 - כבר עלה לי כד של 11 ליטר כ 57 ₪.
גמלה בי ההחלטה לוותר על שרותי מי עדן וכך הודעתי לשרות הלקוחות.

כשבוע לאחר מכן התקשרו ממי עדן – שם הודיעו לי שיורידו לי את מחיר הכד המשוקלל ל40 ₪.
למזלי החלטתי להשהות את הסכמתי .

בזמן זה בררתי עם חברי לעבודה על מי עדן.
התברר שחברי חתם חוזה לאספקת 3 כדים בחודש כולל מתקן מים חמים קרים.

זה יעלה לו 122 ₪ לחודש.

כל כד 19 ליטר - כ 40 ₪ ( כמו שהציעו לי על 11 ליטר).

האם זאת דרכה של מי עדן ????????????????

האם אף אחד לא ידע את מספר הטלפון שלי – ליידע אותי על מבצעים שונים???????????
14 שנה לקוח

אני דורש לחשב את חשבונותיי בשנים האחרונות ולזכות את חשבוני........................





כהן אוריאל
התורן 17
ראשל"צ
מיקוד 75439
052-2461051
9626258– 03
מספר לקוח 103873

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה ישירות מולו. במידה והלקוח מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתו במוקד השירות הטלפוני "מי עדן עד אליך" בטלפון 1700-70-2002. תגובה:
פנייתו של הלקוח טופלה ישירות מולו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה